Lördag morgon!

Att göra-listan idag är ungefär lika lång som inköpslistan... Phu!!!

Det är nämligen kalas på gång - födelsedagskalas. Jag och dottern fyller år med några dagars mellanrum under nästa vecka, men eftersom dottern inte ska vara hemma nästa helg och vi inte vill ha kalaset helgen därpå, återstår det att ta det lite i förskott istället - närmare bestämt i morgon eftermiddag.

Så idag ska det både tänkas ut vad vi ska bjuda på, handlas, bakas och storstädas. Och eftersom det bara är jag som är hemma, så är det kanske inte så svårt att räkna ut på vems lott allt detta faller!? ;-)

.................................................................

Nån som är förvånad över att jag INTE lyckas ladda upp en bild här NU??? 8-X

.................................................................

Nä, den som vill klura på svårare gåtor än så, kan ju få roa sej med att gissa vilken dag jag respektive dottern fyller år!? Två olika dagar under nästa vecka - måndag till söndag - alltså! Förslag!?!

Presenter och blombuketter går det förresten bra att mejla över vilken dag som helst! ;-)

Ha nu en jättefin lördag allihopa! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Attans, inget foto idag heller!!! Nu får du skälla lite på dom!



Hmmm, din dotter den 2a och du den 5e?



Och svärfar, jag har tassat... nu klampar jag. Han är inte en av dom som skäms, han är en av dom som kräver och förväntar sig hjälp vad han än gjort och när vi försöker hjälpa så kräver han mer, både pengar och andra saker... så jag har tassat färdigt ;)



ha en fin lördag, och hoppas du får upp något foto snart :)

2009-01-31 @ 09:48:03
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Du på onsdag - dottern på lördag. Det tror jag. :)

Ha det gott.

2009-01-31 @ 10:25:53
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: anki

:-) nä kan inte gissa när ni fyller år, kan vara vilken dag som helst......



jisses, du har då häcken full idag med allt och ingen hemma som du kan köra med heller... men du, finns nått som heter catering :-) ett tips bara...



här är grå väder, inget fotande idag,, ska hem till mor och far en sväng jag och dotra.. :-)



ha en skön dag trots allt bestyr

2009-01-31 @ 11:13:50
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Lena

Praktiskt att kunna slå ihop kallasen. Så brukar vi gjort för gubben och dottern :) Fast nu har ju dottern flyttat till eget så kanske vill hon fixa kallas själv...eller så vill hon inte det :D



Lycka till med alla måsten, Kram!

2009-01-31 @ 16:42:24
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: paula

Försöker och försöker men lyckas inte få fram eller in paket och blommor till er men ett Grattis i förskott det fungerar.....

2009-01-31 @ 16:47:18
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com
Postat av: elena cn

Haha! Jag trodde att jag var smart som tänkte gå tillbaka i din blogg till februari 2008 för att få lite vägledning...men jag kom inte längre än till maj:)

Då får jag helt enkelt gissa på att du fyller år på torsdag och dottern på lördag.



Ha det så mysigt med firandet imorgon!

2009-01-31 @ 22:57:36
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback