Lördag!



Bästa dagen i hela veckan (tror jag minsann att det är!?) - men dessvärre också den med det hittills absolut sämsta vädret... Dock ingen snö, som SMHI hade hotat lite grann med, för det är nästan fyra grader varmt ute. Men istället regnar det. ISCH och SUCK!!!

Jag som hade tänkt åka iväg nånstans och förlusta mej med kameran...? Är lite tveksam till det nu, men vi får se. Det kanske slutar regna längre fram på förmiddagen!? :-)

Annars får jag väl hålla mej hemma och inne, och evnetuellt testa lite vattenlek enligt Ankis "recept"!? Läs gärna hennes kommentar i detta inlägg för att få lite tips om hur man gör! :-) Jag tycker det verkar kul och måste absolut testa vid tillfälle!

Kul var det också när jag loggade in här på bloggen, och upptäckte att jag har fått ytterligare en sån här:



Denna gång från Syster Lilli. Tack så mycket, goa Du!!! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: paula

Vattenlek är ju sååå roligt... Tänk att vuxna & barn har olika vattenlek hihih.. Ser fram emot dina foton.. Själv skall jag ta en lugn morgon för att åka iväg och serverva på en 50 års fest..

2009-01-24 @ 08:32:50
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com
Postat av: anki

God morgon, här är det minsann snöväder och blåser dessutom. :-) inget fotoväder här heller så det blir får bli vattenlek istället tror jag, har en idé som jag måste testa.

Grattis till awarden igen, hos dej regnar det såna tror jag. :-)

ha en skön lördag trots dåligt väder

2009-01-24 @ 09:51:10
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: whatthefuckdotcom

Här snöar det som attans, vet inte om vi kommer utanför dörren idag. Godmorgon ;)

2009-01-24 @ 10:24:03
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, verkligen en trist lördag när det gäller vädret.

SMHI lovad snö, men det kom bara regn som har "skvalat" hela natten och gör fortfarande.

Undrar hur mycket snö det skulle ha varit om allt detta regn blivit snö....

Det hade nog blivit en hel del.

Jag håller mig också inomhus idag.

Kram





2009-01-24 @ 14:45:17
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback