Hej & Hå!

Idag har det varit om möjligt ännu tradigare väder än igår! Nu är det inte bara mörkt och isigt - det blåser rätt duktigt också... (Och vad månde det bliva imorgon - hörde faktiskt nåt om snö...??? Halleluja...).

Nåja... Jag har haft det helt okej ändå, så här långt idag! Lite jobb, lite ärenden och lite lyxshopping!  :-D

Om det nu är nån lyx att handla reakläder...? Men det är iallafall vad jag har gjort! :-) En t-shirt för 59:50, närmare bestämt! ;-) Som jag aldrig hade köpt till ordninarie pris som var skrämmande 199 kronor... Fick ögonen på en gråmelerad kofta också, men irriterande nog var det en annan "dam" som hann greppa den före mej! Försöker nu intala mej själv att den förmodligen ändå inte hade passat mej... <:-)

Vidare så ånkar jag lite på att jag inte gick in i skoaffären också, men jag tyckte att tiden hade sprungit ifrån mej och hoppade därför över den - och satt i stället i bilen utanför sonens skola och väntade (och frös!) i 20 dryga minuter... Dumt! Jag hade ju lätt hunnit med skoaffären också!! Ja, ja...

Planerna för resten av eftermiddagen: Snabbstäda huset, sno ihop en potatisgratäng och läsa dagens tidning!

Planer för kvällen: Inga!?



Planer för morgondagen: Sätter jag inte upp redan, för då har de garanterat spruckit innan morgondagen ens är här!

(Men jag ska inte jobba i morgon iallafall, så det vore faktiskt skoj att åka iväg nånstans - med kameran till hands i packningen, förstås! Vi får väl se om det kan bli så! :-D).

Ha nu en jättefin fredagkväll allihopa! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: mj

Detsamma till dig: Trevlig fredag!

2009-01-23 @ 16:51:33
URL: http://mj.bloggagratis.se
Postat av: Fru Pusselbit

Ha en så underbart härlig fredagskväll du också! =) Kram

2009-01-23 @ 18:01:00
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Ninna

59,50kr är egentligen "gratis". Jag vet inte hur plagget ser ut, men billigt är det. Om man räknar ut vad typ lön, material etc. kostar - ja då har du fått plagget billigt.



Skönt att inte planera för helgen för mycket. Skönt att "bara vara".

2009-01-23 @ 18:29:03
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: elena cn

FREDAG! Och jag sitte med ett glas rött och salta pinnar framför datorn:) Helg!! Börjar känna tröttheten ...

Vad skönt för dig att ha städningen avklarad! Mitt sparar jag till på söndag. Lite shopping i sista reastunden skulle kanske inte vara så fel. Är i stort behov av en kappa!



Snart är det dags för Lets dance...får se om jag håller mig vaken:)



Trevlig Helg!!!!!

2009-01-23 @ 19:15:20
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: anki

Du har då haft fullt upp, härligt att du inhandlade en billig t-shirt, nä jag köper inte t-shirt för 199:- heller. :-)

Jo du måste testa vattenlek och ju bättre belysning desto bättre. Du ska försöka ha så högt bländar värde som möjligt, jag kör mellan 8 och 10 och använder blixten. :-) kameran har alltid 200 i slutartid med blixt oavsett om du ställer upp den till 500 så går det ner till 200 men det räcker gott och väl. :-)

ha en skön fredag....

2009-01-23 @ 20:10:39
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Malin B

Detta får mig att tänka på när jag hade en vit sko i handen och en dam hade den andra i handen.

"Den är min!" propsade hon.

Du förstår vad JAG ansåg och sa! ;)

Eftersom jag är envis så deklarerade jag att jag kunde vänta hur länge som helst på MIN sko.

Jag "vann". ;)Det är ju lite svårare att övertala en dam till att tröjan hon håller i är MIN...

2009-01-23 @ 20:48:23
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: lena

Jag har flängt runt i affäre jag med och gjort några riktigt bra fynd om jag får säga det själv:)

Tror som dig att koftan passade damen bättre eller!!???

Städ tar jag en annan dag!!

Ha en fin helg, kram lena.

2009-01-23 @ 21:14:17
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

60 spänn för en t-shirt, snacka om fynd!



ha en underbar fortsatt helg :)

2009-01-24 @ 00:38:07
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback