Dagen är förskjuten...

Sonen har nämligen studiedag idag, så jag behövde inte fara iväg med honom till skolbuss (och mej själv till jobb) vid 8.20-tiden.

Så det blir nog inte att jag åker till jobbet förrän vid middagstid idag. :-)


Ett litet vårtecken! :-) Rönnspireans blad har börjat spira - men den är i och för sej alltid tidig, så...

Det borde också kunna vara snödroppar på gång i trädgården nu, men icke!?! Undrar om sorken har käkat upp lökarna...? :-/

Annat (o-)intressant: I kväll ska hela familjen inklusive svärfar till bilskolan, för att gå den obligatoriska kursen som numera vill till innan man får börja övningsköra själv med sina ungar (eller barnbarn eller nån annan...). Kursen oroar jag mej inte för, men övningskörandet...!?! 8-X Kommer nog att stampa hål i bilgolvet när jag vill bromsa utan att kunna...?

/AnnaKK

PS! Det strular visst till och från idag med att få kommentarsfunktionen att fungera...? Får se om jag lyckas nu...? DS!

Uppdatering: Nä, det gick visst inte... :-/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback