Vad man kan göra på en lördag...

...om man inte har nåt bättre för sej! :-)


Jag har skissat på kök nu igen! Större delen av eftermiddagen... Det är ju ändå alldeles för varmt och gassigt för att vara ute, så... <:-)

Nu testar jag hur det skulle kunna bli med spisen i hörnet... Tycker egentligen inte om att den placeringen stjäl så mycket plats, men ska det bli nån synlig skillnad mot hur köket är planerat idag så får man kanske dra till med den lösningen iallafall!?

Sånt jag borde ha gjort för länge sen hamnade under alla kökskataloger och ritpapper... Kanske inte får nån lön den här månaden!? Hm... Men F, som fyller 7 år i morgon, ska få sitt paket så fort som det bara är möjligt - jag lovar att posta brevet i morgon!!! Eller iallafall som allra senast på måndag... <:-)

GRATTIS så jättemycket på dej så länge, gumman!!!

Sen har jag nästan lite samvetskval också över att jag har varit så dålig på att besvara kommentarer de senaste dagarna... Förlåt!!! Så fort det blir lite sämre väder igen (och när jag har fått min köksritning klar... Host!) så kommer jag att sitta mycket mer vid datorn än för tillfället. :-)

Har förresten varit ute en del och jagat fjärilar med kameran de sista dagarna - det är ju verkligen deras tid nu! Men några speciellt bra foton på dem har det inte blivit...



Maken lyckas förhoppningsvis bättre med det han håller på med:



Snart har vi en balkong!! :-D

Ha en toppenfin lördagkväll allihopa!

På återhörande! :-)

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Bella

He he he- Jag är ALLTID sen med att posta presenter. Ibland får min familj julklappar som jag köpt till julen före...Hemskt jag vet...Men de vet hur jag är och älskar mig ändå (hoppas jag!)! :)



Man ska ALDRIG få dåligt samvete då det gäller bloggandet. Ibland har man helt enkelt inte tid- så är det nog för alla!



Kraaaaam!!!!

2009-08-08 @ 17:55:19
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: anki

ja du datorn hamnar i skymundan när det är sommar, annat att göra och vad gör det? Datorn rymmer nog inte och vi heller för den delen,, ja det är lika hett här, går inte att vara i solen,, kvavt och varmt är det dessutom i luften även om solen går i moln...



ha en skön kväll

2009-08-08 @ 18:55:24
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Anki N

Så är det, datorn den liksom gömmer sig eller är de vi som glömmer den när annat lockar? Du vad fint de ser ut att bli med balkongen. Oh nya köket ser vi fram mot att få se. Kul med lite förnying är de allt. Fortsatt go lördagsafton.

Kramiz Anki N

2009-08-08 @ 20:58:36
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Sickan

Jag har inte heller suttit vid datorn så mycket sista tiden.



Jag har inte haft ork att varken läsa eller skriva!

Ha det bra!



Och du.........jag gillar dina foto!

Dom visar precis hur svårt det är att fånga fjärilar med kameran!



Kram

2009-08-09 @ 09:34:19
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Vad kul att sitta och skissa på köket, även om annat inte blir gjort. ;) Jag tycker att det är jättefint med spisen i hörnet. I bakänden av spisen kan man bygga upp en hylla för kryddor, oljor o dyl. Lycka till med skissandet.

Ha en fin söndag.

2009-08-09 @ 12:48:55
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: mimmi

Hm .. det är söndag idag:D har du inte vaknat än eller:D

Jag var uppe i ottan ...redan halv tio ;)

hoppas du får en fin dag:)

kram

2009-08-09 @ 13:55:25
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback