Så var det slut...

...med fotbollen för i år... I alla fall med seriespelet!

Dam-A-laget spelade sin sista match i eftermiddags, och vi var och tittade. Det blev oavgjort 2-2, och resultatet ändrade inte placeringen i tabellen; de blev sexa. Inför säsongen siktade de lite högre än så, men jag tycker det här är en helt okej placering - och framförallt så spelar de ju kvar i fyran nästa år också. Och DÅ!!! ;-)



Föreningens herr-A-lag lyckades förresten också hålla sej kvar i sin serie (som avslutades igår) och spelar därmed vidare i femman även nästa år. Viktigt! Där pågår ett generationsskifte, men jag tror att den värsta biten är gjord nu!? Hoppas iallafall att de ska kunna hålla sej på övre halvan i tabellen nästa år! :-)

Ikväll ska jag göra något som jag inte gjort på år och dar... Jag ska gå på BIO!!! ;-D

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Elena CN

Grattis till alla fotbollsspelande killar och tjejer!

Hoppas att filmen var bra! Jag minns inte heller när jag var på bio sist. Det var säkert på någon barnfilm med den lilla dottern...just det Narnia var det. Bra film! Men tillsammans med min gubbe...ingen aaaaning!

Ha en trevlig vecka!

2008-09-28 @ 22:14:24
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback