Phu & Pust!!! :-)


Här syns lite av vad jag har sysslat med nu på morgonkvisten... Svettiga fotbollsdräkter! :-)


Och skitiga omklädningsrum... Fast dem tog jag inte kort på!


När jag åkte iväg till jobbet vid halvåtta-tiden i morse sken solen, men nu har det mulnat på. Lite synd - jag hade tänkt mej en fin dag med bra fotomöjligheter inne i skogen! Men nu vet jag inte...? Får se om molnen lättar igen. :-)

Idag känns förresten min fot ganska okej igen - och OM jag nu ger mej ut i markerna i eftermiddag så LOVAR jag att ta MOBILEN med mej! ;-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: lena

Ja!Det är nog säkrast att ha den med:)För vad vet man som händer?Du har haft fullt upp ser jag hehe.

Nu laddar vi för Ladies Naghit ikväll.Ha det så bra ute i markerna kram lena.

2008-09-13 @ 11:03:45
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Evelyn, i hemmet

Men vad har hänt med din fot? Måste genast gå läsa! Hoho, vad man missar när man är borta en dag ;)

Kram, kram!

2008-09-13 @ 11:45:35
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Ansi

Mobilen är bra ja. :) Fast jag brukar alltid fundera när jag gett mig iväg till något oländigt ställe hur jag ska kunna beskriva var jag är..



Här är det halvt soligt och halvt mulet men jag hoppas det kommer luta mer åt sol eftersom rugby står på schemat hela eftermiddagen. Sambon spelar och det finns inga läktare eller något vid den planen så där får man stå bredvid plan och heja på. Inte så kul med regn alltså.

2008-09-13 @ 12:07:12
URL: http://ansiskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback