07.44



Yes!!! Vad jag känner mej utvilad och superpigg...! Eller inte... <:-/

Blev det möjligen fyra timmars ordentlig sömn i natt? Tror knappt det... Ungar som kommer hemdrällande 01.30 istället för som överrenskommet 00.30, hund som vaknar vid 4-tiden (varför nu detta också - han som alltid sover ordentligt annars???) och klockradio som sätter igång vid sju...

Jippi... :-(~

Ska åka till min uppväxtort idag, och hjälpa ett par släktingar med en flyttning... :-) Blir borta hela dagen.

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: morsdeka

Din stackare! Jag önskade mig sovmorgon idag. Skulle fått det... Om inte näsan varit så rinnig och tjyvtjock, att jag inte klarade av att sova ordentligt. J-a förkylning!

Jag hoppas du får slappna av ikväll och imorgon istället.

KRAMEN!

2008-09-20 @ 09:08:59
URL: http://morsdeka.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Redan på språng läser jag, lycka till!

Ha, läste ditt inlägg om bildrullarna till pensionärer; förra allhelgonhelgen var jag på mina gravar, tillbaks på parkeringen fanns endast två bilar kvar, jag och en äldre herre - två gånger backade han in i min bil! När han en tredje gång tog sats då vrålade jag o hävde mig på hans bil!

Vad säger man?

Ha en bra lördag!

2008-09-20 @ 09:16:54
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: lena

Godmorgon!Det har varit fullt upp inatt ser jag hehe:)Ja ungdommarna har en förmåga att inte hålla tider.Ta inte ut dig nu med flytten kram lena.

2008-09-20 @ 09:17:37
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Lycka till idag då med allt slit vad en flyttning brukar innebära...

Själv åker jag och jobbar i eftermiddag!

2008-09-20 @ 10:12:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Photos by Storm

Jaha, det där med barn/ungdomar som kommer hem framåt morgonkröken har vi lämnat nu. En ganska jobbig tid när man tänker tillbaka. Men väckt av hundar blir vi fortfarande ibland, yes. Ha en bra lördag/ Lis

2008-09-20 @ 16:48:05
URL: http://photobystorm.blogspot.com/
Postat av: Monkan

Ojsan, låter inte som nån rolig sömn. Men klockradio kl 7 en lördag...



Jag har haft semester, därav lite frånvarande i bloggandet. Ett litet besök i Småland hos en vän och hennes familj. Jag fick äran att dela rum med den underbaraste lilla guldklimp à 6 månader, och därmed agera lite 'barnflicka'. Jag vaknade vid minsta gnyende och gick upp för att stoppa in nappen. I natt innebar det ett par uppstigningar runt kl 2, ett par runt kl 4 och en kvart i sju. Den sista gången var det glatt tjatter och inte gnäll, då insåg jag att den lilla herrn var vaken och ville UPP, så jag kröp ner i min säng igen och överlämnade ansvaret till lillens pappa.



Jag ser i flera inlägg att det har promenerats och lufsats i skogen, det kan väl inte tolkas på annat sätt än att foten är ok nu? :-)



Vilken trevlig guldbild du hade, vann de serien, det var inte dåligt! Hoppas det gått bra i år också.



Jag har till slut fått in en guldbild, ett mysko hus.

2008-09-20 @ 19:40:57
URL: http://fotobunten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback