Idag hämtar jag mina motiv från trädgården...

...så jag slipper gå så långt, och slita så hårt på stegräknaren som jag (kors i taket!) för en gångs skull faktiskt har monterat på mej! :-)

image24


Jag är däremot defintivt ett blåbär när det gäller stegräknare!!! Trots att jag har haft en ganska länge... Batterierna i den självdog - förmodligen av depression i mörkret i byrålådan dit den förpassats ganska snart efter införskaffandet... Så kan det GÅ!!! :-I

Räknaren jag har på mej idag är en present från en tidning, som jag tog en provprenummeration på för säkert ett helt år sen, och den har också dött nu. Fast bara tillfälligt, på grund av min oerhörda inaktivitet här vid datorn... Energisparläge - det har man väl alltid hört att det ska vara nånting bra!? Så det är det nog nu också!!! ;-D


/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback