Det regnar...

...och det är bra! Fast lite tråkigt också...

Hade planer på att gå ut en sväng och fotografera (högst ovanligt!? ;-D), men det lockar inte längre. Eller rättare sagt - det går inte, för jag har ingen "våtdräkt" till min kamera! :-)

Däremot skulle jag ju kunna fotografera inomhus - det hade verkligen varit KUL att ha lite grejer till det! Nån vit skärm eller dylikt som bakgrund, och något som kunde reflektera ljuset... Jag fotograferar förresten ytterst sällan med blixt, och vid inomhusfotografering bör man ju absolut ha något bättre i bilxtväg än de inbyggda i mina kompaktkameror...

Är det inte jul snart, så jag åtminstone kan få skriva en lång-lång önskelista på fotoprylar jag vill ha!?! Risken att jag ska få allt jag önskar mej är väl inte så stor, men iallafall! :-)

image139


Det här fotot tog jag för nån dryg vecka sedan... :-)

/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback