Det expolderar...

...i naturen! Nya vår-, och t o m sommarblommor, slår ut varje dag - så man får ligga i en del om man ska hinna få med allt på bild! :-)

Den ambitionen har jag väl egentligen inte, men "lite lagom" plåtande blir det förstås - både i naturen och i trädgården!

image122

image123

image124


Den här nedersta bilden är på en pytteliten näva, och flugan var i verkligheten så liten att den knappt syntes! Det är bland annat sånt här som jag tycker är så fascinerande att faktiskt kunna fånga med kamerans hjälp... :-)


/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: Tina

Vackra bilder. Men du måste ju ha en rätt bra kamera redan. Om inte kan jag tänka mig hur duktig du skulle vaa med en bättre.

2008-05-23 @ 08:45:38
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Gabriella

ah, visst e det härligt !! lycka... vilka fina bilder "!!!! verkligen. :)

2008-05-23 @ 09:02:47
URL: http://gabriellahennings.blogg.se
Postat av: vivan

Oj det var en liten en...att du kunde se den...dina foton är så vackra...kan snart inte sätta ut mina foton...de ser ut som skrutt jämnfört med dina...men jag är glad ändå..kramiz

2008-05-23 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback