Varför läser JAG inredningstidningar?

Ja, inte är det för att jag är intresserad av heminredning iallafall - för sådant ägnar jag mej så gott som aldrig åt...

Ändå har jag stora travar av Sköna Hem, Allt i Hemmet, Hus & Hem och vad de nu heter. Gång på gång trillar jag dit på dessa tidningars erbjudanden om provprenumerationer, och jag lånar t o m hem dem från biblioteket titt som tätt! Dessutom slänger  jag ytterst ogärna bort en sådan tidning, utan sparar dem i åravis! Man skulle nästan kunna säga att mitt hem är inrett med inredningstidningar... :-)

Nåväl, säga vad man vill om dessa tidningar - de inspirerar säkert många till att lägga större delen av sin fritid på att fixa och pyssla i hemmet, bygga om och förändra, eller rent av totalrenovera... Nån gång kanske även jag kommer dit hän, även om jag tvivlar lite lätt på den saken.

För egen del attraheras jag helt enkelt av alla vackra bilder - de inspirerar ofta mej i mitt eget bildmakeri! :-)



/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback