Jag var ju vid sjön igår...



...och det var en liten chansning, för på vägen dit ösregnade det. Men det höll faktiskt uppe när jag kom fram, och jag hann ta en hel del foton innan det kom en ny våldsam skur.

Ärligt sagt valde jag att åka dit just för att vädret var som det var - jag hade t o m en viss förhoppning om att vara alldeles ensam på stranden, men riktigt så väl var det inte. :-) (Nåja... Upp till 10 pers klarar jag numera "nästan så gott som helt oberörd" av att ha som publik omkring mej, när jag fjantar runt bland änderna och knäpper bilder på dem som en annan himla paparazzi...! Särskilt om publiken står med ryggen mot mej - det skulle de kanske inte ha gjort om de visste...!? Eller!? Hm...).

Några av bilderna från igår använde jag till Fototriss (två inlägg längre ner i bloggen), men sen blev det ju några bilder också som jag inte riktigt vet vad jag göra med... :-)

Och då är ju risken stor att de hamnar här i bloggen!





Däremot var väl risken inte så stor att de här båda fiskarna skulle få nåt där de stod och metade från badbryggan, men det såg ändå mysigt ut - ända tills regnet kom och skrämde bort dem.

(Men... Brukar det inte nappa som allra bäst just när det regnar, förresten!?).



Kvarglömda - men förhoppningsvis inte bortglömda!? :-)

/AnnaKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback