Idag orkar jag inte vara ute...

Tycker det är alldeles för varmt!!!

Tog ett foto av gräsmattan för en stund sedan (och då var jag förvisso ute - men inte en sekund längre än nödvändigt! Hm...). Jag undrar om gräset överhuvudtaget lever längre???



Just nu önskar jag nästan att det fanns ännu fler maskrosor i gräsmattan än vad det redan gör (och det är inte så få - alla kom defintivt INTE med på bilden!)...

Nä, i väntan på lite svalare temperatur (framåt kvällen, förhoppningsvis!) så sitter jag bra här vid datorn - och skapar knäppa bilder till bloggen... :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hmm, jag trodde du KNÄPPTE bilderna eller möjligen fotade bilderna. (Oj, nu får jag plötsligt en associationsbild där du står med din fot och sparkar iväg dina bilder in i bloggen.)



Slutsats: Knäppa är ett ord som betyder ganska många olika ting, liksom fota. För övrigt gillar jag ordet fil som också betyder ganska mycket. :-)

2008-06-08 @ 16:12:08
URL: http://sassa.webblogg.se/foto
Postat av: Annika

Jag är då inte snabb på att svara på kommentarer.. Klart du kan sno mitt hamburgerrecept, det är ju inte ens jag som gjort det ;) Och om det ska va bröd till är det självklart fullkorn-såna, men pojkvännen äter inte bröd alls så då skippar jag det med serru :)

Jag gillar dina små pratbubblor och håller helt med om att det är på tok för varmt. Idag har det ju knappt fläktat.. Längtar efter regn nu ett tag!

2008-06-08 @ 18:32:38
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Pialotta

Kul bilder du gör med pratisar till:-)

Om man är så där mitt i den värsta värmen kan jag förstå dig att du ogillar utevädret, MEN en dator alstrar ju oxså en massa värme.. jag blir så varm framför min Hilda-Viola såååååååååååååååå

Gillar blommande Maskrosor, men bladen de kan man visserligen äta, men avstår gärna:-)

Behövs mer än en kanna vatten till din gräsmatta..

Ser en aning monokel ut;-)

2008-06-08 @ 21:31:46
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: sjuksyrran

Vilka härliga bilder och roliga texter! Du är ju verkligen ett proffs!



Brännboll är farligt. Mycket. Kan säga att kroppen värker idag och hjärnan fylls av tankar att åldern tagit ut sin rätt... Men kul va det! Ha en fin fortsatt kväll!

2008-06-09 @ 00:22:11
URL: http://miljonresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback