Avfotat från lokalblaskans seriesida i förrgår...


...som en lite påminnelse om att aldrig få för mej att skylla en eventuell "bloggtorka" på att det inte finns något att skriva om... :-)

Frågan är vad det finns att fotografera idag!? Det har jag inte undersökt ännu... :-) Nya små fågelungar i trädgården, kanske!? Fler humlor... Vissnade rosor, och rosor som börjar se riktigt taskiga ut på grund av de senaste dagarnas regnande... Bladlössen har inte gett upp ännu, och myrorna kryper omkring ungefär överallt...

Men ännu mycket hellre skulle jag vilja plåta änder!!! (DET var väl KONSTIGT...!? ;-D). Ja, jag tycker allt att mitt bildarkiv över sådana börjar bli lite urmjölkat nu... Vore helt enkelt himla KUL med lite nya and-bilder att skapa händelser och situationer och dialoger och monologer kring! :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Ella

SV: Amanda Jensen var grym tycker jag! XD Älskar hennes hesa röst, den är charmig. ^^,



Hoppas du hittar något att fota. XD Funderar själv över vad jag ska fota idag förutom alla banden. Hmm...

2008-06-28 @ 10:16:54
URL: http://candykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback