Rätt svar på "Bildgåtan"!



Dysnomia's  ([email protected]) om Inte fullt så färgstark...:
Alltså.... *S*
Det är en fjäder som ligger på huven på en BMW 318 (svart, högpolerad, coupé från nittiotre!) med tillhörande spegelbild som är lite himmel, lite träd och lite pippibörd.

:-D
IP: 82.196.115.3

--------------------------------

Ja, just det!

Eller INTE!!! ;-D Host!!!

Men överlag har ni annars haft BRA idéer om denna bild, måse jag säga! :-)

Synd att ingen knäckte den helt och hållet, för nu blir jag tvungen att erkänna att mitt "facit" också är lite fel... Ähum!





Dunet måste ha suttit högre upp än vad jag har markerat på bilden!?

Men bortsett från det så!!! :-)

Jag har alltså fotograferat ett fågeldun OCH genom två galsrutor i vårt uterum, och därmed även fått med "skrämseldekalen" - som ju borde ha förhindrat att den stackars fågeln överhuvudtaget flög emot rutan!? (Nu har jag i och för sej inte hittat nån döing, så just den fågeln som tappade de här dunen överlevde nog... Får vi hoppas!).

KUL att ni hänger på mina knäppa "Bildgåtor"! :-D TACK!!!

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Dysnomia's

*Asg*

Behöver jag säga mer än så? ;-)

2008-07-21 @ 20:29:09
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: Ansi

Den var klurig. Mera! :)

2008-07-22 @ 08:05:03
URL: http://ansibloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback