Nyheter!

Eftersom en ny månad börjar idag, tänker jag "fira" med att införa några nyheter här i bloggen! :-)

Två nya kategorier har precis lagts till, nämligen "Dagens Humla" och "Sekreter-anden". Den första var kanske inte helt oväntad!? Och den andra tänker jag presentera lite närmare längre fram under dagen. :-)

Bilden nedan innehåller däremot förmodligen inga nyheter...



För de flesta är nog redan fullt införstådda med att sniglar är tämligen tomma i huvudet!?! Och att deras tankar närmast kan liknas vid små vita luddiga bomullstussar...?

Eller??? Finns det kanske nån här som faktiskt kan tyda den här lilla snigelns tankar??? :-)

Eftersom det är tisdag idag igen, så är det också dags för en ny fotoutmaning i Tisdagstema, förresten. Den här gången är det självaste sommaren som ska fångas på bild! :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Han är nog tom ;) På tankar alltså!

Kram, kram!

2008-07-01 @ 10:24:24
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Ansi

Jag tycker mig faktiskt kunna tyda ett "hm.. det där bladet ser mycket godare ut.. undrar om jag kan hoppa så lång?!" :)

2008-07-01 @ 20:39:20
URL: http://ansibloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback