Hej & Hå!

Då har jag precis varit och jobbat ett par timmar. Kunde ju befara vad som helst i omklädningsrummen efter gårdagens Kändis-fotbollsmatch (TV-laget, kallar dom sej visst!?), men bortsett från att det var nytt rekord i antal starkölsburkar måste jag ge både kändisarna och motståndarna (ett sammansatt så kallat hemmalag från gränstrakterna Skåne/Småland) en stor eloge för att de lyckats att inte spilla ut en enda droppe vare sej på golven eller bänkarna! :-)

Däremot har jag aldrig sett massagebänken så KLETIG!?! Det måste väl ha varit från Patrik Ekwalls hår...!? ;-)

Hittade en handskriven lapp med kändisarnas laguppställning, men den stämmer inte riktigt med det upptryckta programmets laguppställning, så jag väntar lite med att publicera den... Vore förstås väldigt kul också att veta vem som har skrivit den!? 8-D

Vidare tycks kändisarna vara sponsrade med underkläder från Calvin Klein - det fanns nämligen åtskilliga tomma kalsongförpackningar kvar efter dem! Dessvärre inga kvarglömda kallingar... (Host!). Och faktiskt tog jag inte hem det synnerligen vältuggade tuggummit som någon kändis "glömt" på bänken, eller ens zoo-godistabletten som någon annan (eller samma!?) kändis tappat på golvet... Men en kvarglömd handduk skulle kanske vara hett stoff - om jag nu hade vetat vem som använt den + låtit bli att köra den i tvättmaskinen... 8-/ (Vilket misstag!?!).

Ja, ja...

Den här figuren är iallfall mycket, mycket sötare än Patrik Ekwall! ;-D







/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback