Go´morron!!!

Blev uppkörd i svinottan idag... Fick åka med maken ut i skogen vid halvsex-tiden, och sedan köra bilen hem igen - maken ska nämligen ta ett annat färdsätt sen när han själv ska hem igen framåt kvällningen...

Men det var en himla FIN morgon, så jag tycker verkligen inte att jag har försakat något! (Långa sovmorgnar är egentligen rätt överskattade!?!).

Stannade till på ett ställe och tog några foton på ett par islandshästar i en dimhöljd hage. Har inte kollat hur de blev, men jag HOPPAS att de blev okej (men tvivlar lite, för ljuset var ganska svårt...). 

Egentligen hade jag önskat få chansen att fotografera älgar, eller åtminstone rådjur, men de lös med sin frånvaro... Jo, ett rådjur såg jag, men det var inte tillräckligt intressant som fotoobjekt... (Börjar man bli kräsen på nåt vis nu, eller!?! Räcker det inte med ett rådjur??? Måste det se ut på ett visst sätt eller göra något speciellt också??? Hm... Ja, jag tror faktiskt det!?! ;-D).
 




Undrar om jag körde över några sniglar på vägen hem...? 8-I Tyckte inte att jag såg några, men...?

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Susanne

God morgon på dig också!



"Blötnosen" är i mitt tycke "sötnosen" av de två, dvs. den bild jag gillar bäst.



Upp i ottan kommer jag sällan fast jag borde ta mig i kragen och göra det. Ljuset ÄR ju faktiskt bäst då. I nödfall får skymningsljuset duga.

2008-07-24 @ 08:36:58
URL: http://sassa.webblogg.se/foto
Postat av: Ella

Aw, söta! XD Sniglar är så himla söta, det hör man till och med på namnet: SNIGEL! S N I G E L!! XD



SV: Haha, det är hörnet på en presentpåse. ^^, En sån där silvrig presentpåse som man har stoppat en likörflaska i.



Och du har alldeles rätt när det gäller mina bilder. Ska försöka lägga upp så mycket som möjligt, och såna som jag kanske kan förbättra med lite hjälp av kritik. ^^,

2008-07-24 @ 10:44:36
URL: http://candykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback