Fjäril...



Vad det här är för sorts fjäril, vet jag inte...? Men jag tycker bilden på den blev lite cool i och med att det sitter en liten bagge (också av obestämd sort) på undersidan av bladet. Det gula grässtrået i bakgrundens högerkant stör jag mej däremot på, och hade jag kunnat så hade jag vikit undan det redan innan jag tog bilden. Men det gick inte, för då hade fjärilen garanterat inte suttit kvar...

Återstår då att fixa bort grässtrået i datorn, men jag orkar nog inte det... Det kanske inte ens blir så bra, så...

Ibland kan man gott låta misstagen sitta kvar på bilderna, som tydliga påminnelser om att inte göra om dem! Iallafall inte så ofta... :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Dysnomia's

Den är verkligen jättevacker!!

Vill du (och vågar.. He he!) så vill jag jättegärna försöka fixa bort grässtrået?? Du har min mail ovan, jag tror inte jag har någon begränsning för bildstorlek heller.

Tycker det är SKITkul med bildbehandling och tränas just nu på den typen.



Din bild är så vacker att den behöver ett grässtrå mindre. :-)

2008-07-21 @ 19:03:50
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: Ella

SV: Massor med tack till dig! \(^_^)/

Och nej, ingen tråk idag. Idag har jag MASSOR att fixa! XD Ska dra till stan om en timme ungefär i ösregnet =/ Uhhh. Jobbigt.



Vilken fin bild! Bra skärpa. Jag lyckas så sällan (typ aldrig) med bra fjärilsbilder. Dessutom har jag inte sett några i sommar. =/

2008-07-22 @ 12:05:37
URL: http://candykiller.blogg.se/
Postat av: anki

Suveränt fin bild, tycker inte att grässtrået stör så mycket egentligen men det går att klona bort det. :-)

Fjärils sort vet jag inte, men det är ingen som jag sett här uppe i norr i alla fall. Var nog bra att du inte försökte ta bort grässtrået för den hade garanterat stuckit sin kos då. Häftigt med insekten rakt under bladet. :-)

har lite att ta igen i din blogg efter att ha varit borta från nätet i fem dagar. Ha det bäst

/anki

2008-07-23 @ 22:05:12
URL: http://www.coffeebreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback