Ett bra sätt att börja dagen på! :-)



Ett mindre bra sätt att börja dagen på:

Upptäckte att jag hade inte mindre än två glupska fästingar på mej!!! UÄRKKKK!!!

Det har sina risker att krypa runt så mycket i gröngräset som jag har gjort den här sommaren... :-(~

Hunden har haft tusentals fästingar (känns det iallafall som) genom åren och aldrig blivit sjuk av dem, så jag hoppas att jag också ska överleva den här attacken...

Fästingar är väl förresten ett spindeldjur, om jag inte missminner mej, och just den sortens "spindlar" ska jag isåfall villigt erkänna att jag INTE tycker är vare sej söta, fulsöta eller ens det minsta trevliga!!!  Fy f-n!!!

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Jag har tack och lov klarat mig än så längre. Vistas inte så överdrivet mycket ute, men lite är man ju när man fotar.

2008-07-18 @ 14:53:24
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Kristina Andersson

Fästingangrepp är då sannerligen ingen fest!

=(

Här har Scalibor verkligen gjort susen, så här få fästingar som i år har jag aldrig plockat de sista sju åren. ;) Det sägs ju att detta år inte ska vara "fästingvänligt", men jag hoppas ändå att det är halsbandet som är så himla bra.

2008-07-18 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback