Det är frågan det...???

Alltså... Jag har fotograferat en blomkrabbspindel nu igen... :-)


Och frågan är...

Finns det nån här som kan hjälpa mej att se om det är "Ärtan IV" (som i så fall har kommit tillbaka efter någon dags frånvaro) eller "Ärtan VI" (isåfall en ny spindel som dykt upp i närheten av där "Ärtan IV" syntes senast)!?! ;-D

Och när vi ändå är inne på att "se", så...

...fick jag en fråga igår ställd av Vivan:

-----------------

Fattar inte hur du gör...du måste ha en höks syn..hur hittar du dem..eller är det de som hittar dig...kanon fina kort som vanligt...kramiz:)

2008-07-23 @ 22:44:17
URL: http://vwellermo.blogg.se/
----------------------------------------------------------------

Jag ser inte så jättebra, faktiskt... Det är nog mer att jag ser det jag VILL se!? :-)

"Det man riktar sin uppmärksamhet mot tenderar att öka...", eller hur man brukar uttrycka det!?

Det är så det funkar för mej iallafall!!! :-)



"Ärtan med okänt nummer" är absolut synlig för blotta ögat, men kan ändå vara svår att upptäcka - såvida man inte har bestämt sej för att hitta henne! För då ser man henne direkt!!! (Eller!?! Nja, det tog visst en stund innan jag gjorde det, faktiskt... Rätt klent!? Hm...!).

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det kan inte vara barn, barnbarn etc. som dyker upp? Hur långt liv har egentligen en krabbspindel?

2008-07-24 @ 14:02:14
URL: http://sassa.webblogg.se/foto
Postat av: Ella

Håller med dig, man ser det man vill se om man verkligen vill se det man vill se! XD Jag är expert på att hitta småkryp bland blommor och blad! XD

2008-07-25 @ 00:44:49
URL: http://candykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback