Dagens bloggrunda...

...inbringade bland annat denna Gotlands-hälsning från Josephzohn - den tog jag förstås till mej direkt! :-)

Sen har And-Marie blivit tillägnad följande inlägg i  Lindas blogg - vilket hon är MYCKET glad och stolt över!!!

Vidare så har både jag och And-Marie ett problem, som kanske någon läsare kan hjälpa oss med...?

Ta en titt på den här bilden...


Kan någon hjälpa oss att artbestämma "inte humlan"??? Jag blev nästan lite rädd för den...! <:-) Den kom uppkravlandes från "ingenstans" ur den där luddiga blomman när jag höll på med humlefotografering. Hux-flux hade jag den stirrandes in i kameralinsen på typ två centimeters avstånd... Hu! Undrar om den bits???

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Ella

SV: Hahahaha, ja det var en kul uttryck! Ska googla lite sen ^^,



det där är en humlebagge! Vad jag är avis, jag vill också stöta på en sån! XD

2008-07-04 @ 20:11:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Ingalill

En sådan har jag aldrig sett, vad paff jag hade blivit.

2008-07-05 @ 22:57:57
URL: http://www.necessities.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback