Go´förmiddag! :-)



Nu är julkalendern alltså i full gång - och kommentarerna strömmar in! Vad goa ni är som hänger på och verkligen försöker lösa uppgifterna osv! :-)

Eftersom det ju är lite tävling över det hela så avvaktar jag lite med att publicera kommentarerna - så var och en får tänka och klura lite grann själv till att börja med... Iallafall nu under förmiddagen! :-)

I och för sej vinner man bara stilpoäng på att gissa rätt i tävlingen, men å andra sidan kan ni ju inte veta vad stilpoäng innebär den här gången, så...! ;-)

Hur som helst...

Det är så himla inspirerande att få ett sånt här gensvar på det man gör, ska ni veta. Och jag uppskattar hur mycket som helst varenda bokstav ni skriver i kommentarfälten!!! :-)



Nu ska jag strax åka iväg en sväng till jobbet - eventuellt var det ett gäng "nissar" och lekte (tränade är nog lite väl ambitiöst att säga i deras fall!) igårkväll. Om de inte var där, så skadar det ändå inte att jag tittar till stället lite grann... Man vet aldrig vilka lampor som står tända, vilka kranar som droppar eller om värmesystemet har fått fnatt... <:-)



Julskyltningen igårkväll var förresten riktigt trevlig, trots att det duggregnade och var ganska trist väder... Folk hade hittat ut på byn iallafall, och de flesta affärerna hade öppet. Jag passade på att slinka in i flera stycken som jag faktiskt aldrig varit i tidigare. Bland annat i en helt nyöppnad delikatessbutik, som verkligen hade spännande varor att erbjuda. Men jag får återkomma till den en dag när börsen är lite mer välfylld än vad den var igår... <:-)

Ha en jättefin dag! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Lena

Du får också ha en fin dag :) Har ni snö också nu eller ?

2008-12-01 @ 10:43:00
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Jag håller på att klurar för fullt med din julkalender! ;)



Ha det så gott idag! =) Kram

2008-12-01 @ 14:44:49
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback