Svejs!!! :-)

Har haft en JÄTTEFIN eftermiddag - det blev dock inte havet, utan en biltur neråt Skåne. Kommer att berätta mer om den lite längre fram. Nu är jag bara inne här för en liten snabbkoll... ;-)

TACK för alla goa kommentarer - några av dem ska jag också återkomma till snart! Finns inget bättre än kommentarer som man kan spinna vidare på!!! :-)

Här kommer ett av dagens foton - taget genom bilens framruta i farten...


Ska alldeles strax iväg på en liten biltur till, faktiskt. Maken vet ett ställe inte så långt här ifrån där det brukar vara älg, rådjur och t o m vildsvin synliga så här på kvällskvisten. Så vi hoppas att vi får se nåt spännande! Kameran åker förstås också med, men frågan är om det kommer att vara tillräckligt ljust för bra foton...?


Trevlig kväll!!!


/AnnaKK




 


Kommentarer
Postat av: anki

Ni verkar haft en härlig dag fast det inte blev havet precis. Jag hoppas ni hittar vildsvin och de andra djuren och att du kan fota dom. :-)

Härlig bild som du tog i farten, häftiga moln ni har framför er. och himla snyggt med hästarna!

ha en skön lördag kväll.

förresten, jag prenumererar på din blogg via bloggkoll.se

2008-08-16 @ 20:54:08
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: M a l i n B.

Det ser nästan ut som Snygghästen med kompis som står där uppe.

2008-08-16 @ 21:09:49
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback