Rätt svar!

Ni är så goa som orkar med mina knäppa bildgåtor! :-)

Tror de här två svaren kom närmast sanningen:


Monkan om 10 000...:
Javisst, leopardmönstrad scarf som flyter i en flod av te! ?

Ansi  ([email protected]) om 10 000...:

Hmm.. det första jag tänkte på var flytande honung och en uggla (det prickiga i bakgrunden), fast jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. :)




Det blir stilpoäng i mängd och parti till er - och lite ära också, förstås!!! :-)

Jag hade helt enkelt tänkt att jag skulle ta ett foto på den där andens fot, som syntes så tydligt strax under vattenytan... Men det blev ju inte så bra! ;-D

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Ansi

Haha, ja en fågel var det ju i alla fall då. :D



Jag hoppas veckorna går rätt fort fram till jul, fast de får gärna sakta ner lite när det blir härligt höstväder. Sån där krispig, kall luft och klarblå himmel, det är härligt.

2008-08-26 @ 08:26:16
URL: http://ansiskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback