Jubileum igen!?

Häromdagen "firade" jag 400 inlägg... :-)

Och nu har jag varit ute och fotat en sväng, och upptäckte att jag hade tagit mitt niotusende (9000!) foto med Powershoten!

Eftersom det inte blev fullständigt misslyckat iallafall, så lägger jag in det här... :-)


Blommande höstanemoner...  Kanske är de 9000 de också!? :-)

Nu börjar det bli intressant att ta reda på hur många avtryck en sån här kamera står pall för!?! Sett till "ett års garanti" så ska den ju hålla ett bra tag till (fram till mars nästa år!), men frågan är när den i säljarens ögon börjar betraktas som utsliten och därmed inte kan omfattas av några garantier längre!? Nån som vet???

Hur som helst... Hittills har jag verkligen ingenting att klaga på vad det gäller denna kamera - och alla knappar och rattar och inställningar fungerar lika bra efter alla dessa foton som när den var ny! :-)

Och mitt bästa fototips är förresten fortfarande detta:

Ta kopiöst, massvisst, JÄTTEMÅNGA foton - så blir förhoppningsvis ett eller annat riktigt bra!!! ;-D

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Värst vilken koll du har ;)

2008-08-07 @ 19:19:45
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback