Jag ska förresten...

...inte glömma att få med Dagens Ända i bloggen idag - har ju varit lite slarvig med det till och från på sistone! :-)



Mer idag... Hoppas att jag inte redan har glömt någon viktig OS-sändning!? Har noll koll på vad som är på tapeten nu, eller på vad som komma ska längre fram under dagen...

Men om det inte är någon OS-fotboll idag, så är det iallafall fotbollsmatch ikväll mellan dotterns lag och Hästveda. :-)

Nu är det kaffe - sedan jobb!!!

/AnnaKK




UPPDATERING:

Så klart det är OS-fotboll (damer) idag! Sverige och Canada möts ju nångång i eftermiddag!

Vidare så har jag även "kommit på" att det är tisdag... Tisdagstema, med andra ord!!! Uppgiften är att visa ett foto av något fridfullt... Så jag ska kika runt lite i bildarkivet medans jag intar mitt kaffe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback