I farten...

Känns som att jag inte kommer att hinna med datorn så mycket mer idag...? (Jo, ikväll igen - om det går att bryta loss ungarna här ifrån en stund då!? Det kan man förstås inte vara helt säker på...! ;-D).

Ligger efter med Fototriss den här veckan (och tvivlar starkt på att jag kommer att få till den utmaningen denna gången...), och idag är det ju dags för Tisdagstema också... Phu! Eventuellt hoppar jag över den fotoutmaningen också!? När ska jag få tid med min fotorunda som jag har babblat om, jag vet inte hur länge??? 

Det är så mycket annat som också behöver få tid - särskilt idag... <:-)

Så snart väntar jobbet, och sen har jag en massa städbehov här hemma också (men dem kanske jag blundar för ytterligare nån dag!? ;-) Man ska inte överdriva allt för mycket!!!)... Plus en bekant som fyller 40 imorgon, och som säkert skulle uppskatta en liten gratulation (som isåfall ska levereras skriftligt via brevbäraren).

Det slog mej när jag åt frukost innan, att jag alldeles har glömt att skriva ihop månadens bankgiro, så det måste jag också göra (och få skickat) idag. Dessutom gapar kylskåpet tämligen tomt...



Ha en fin dag!!! :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Malin B

40-åringen får post via brevbäraren härifrån också. ;)

2008-08-26 @ 09:59:24
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: paula

God dagens.. Ibland får man strunta i allt som städ mm och bara ägna sig åt datan.hihi tänk om det vore så enkelt... Vi har köpt häst!!!! Ha en bra dag och ta det lugnt...

2008-08-26 @ 11:25:05
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback