Grå morgon...

Men den kan man ju snabbt råda bot på med lite vacker blomsterfägring! :-)



Förresten ska jag inte klaga, för något av det åsk- och regnoväder som SMHI varnade för igår, och som skulle komma under natten, har vi inte märkt av här. Skönt nog! Men grått i luften är det som sagt var ute, och lite duggregn, och dessutom så där klibbigt och kvavt som det ju ofta är innan åska... Så än är nog inte faran för oväder över!? <:-)

Men, men!

För övrigt så är det ju fredag igen, så faller andan på ska jag vara med i fotoutmaningen Fredagsfärger. :-)

Och jag ska jobba och handla och fixa nåt gott till middag i kväll... Vågar man förresten chansa på att det kommer att gå att grilla!?

Och så är det ju OS-invigning nån gång i eftermiddag, fast den är det inte alldeles säkert att jag kommer att titta på - iallafall inte minutiöst, men kanske lite iallafall... :-)

/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback