Go´dagens!!!



Idag blir det nog ännu en sån där dag då jag mest bara irrar omkring än här och än där, utan att egentligen få så värst mycket uträttat... Hm!? (Det KÄNNS så, fast förhoppningsvis är det ju inte fullt så illa! He!? Men fotorunda kan jag nog bara GLÖMMA...?).

Fast två timmars jobb är iallafall ordningsamt och noggrannt utfört nu - alltid något! ;-)

Sonen ringde från skolan och sa att han kommer hem igen nu snart - har håltimmar ända till klockan 14.30! Och då får jag väl skjutsa honom tillbaka till skolan, antar jag, om den lektionen ska bli av för hans del... Stön!!! Men jag kan för all del kombinera den trippen med att veckohandla på MAXI... Det ska ju också göras nån gång innan helgen...

I kväll är det fotbollsmatch (hemma) - så jag åker nog och tittar, även om dottern inte ska vara med. :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Dysnomia's

Vilken bedårande liten snäcka!!! Är svag för snäckor. Och ja, jag gillar sniglar oxå för all del.. :-) Även om de flesta andra bara ser "mördarsniglar".



Låter ungefär som om din dag är som min. Bortsett från fotbollen, då. :-)

2008-08-28 @ 09:56:57
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: anki

Blir så avis, jag hittar inga sniglar här hemma. Ändå är det fuktigt och dant här. Och skulle jag hitta någon så gömmer dom antagligen sej i huset. :-)



vilka håltimmar! man kan ju undra vad skolan tänker på eftersom en del barn har långt hem, isch!

tur han har en mamma som ställer upp och skjutsar.

ha en skön dag

2008-08-28 @ 10:48:18
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Malin B

Undrar jag hur människan tänker (OM h*n tänker???) när de ska sätta ihop schemat och det blir en sådan lång "håla".

2008-08-28 @ 14:57:19
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback