Funderar på...

...om jag ska ha någon "Dagens Höst-tecken"-bild idag, eller inte...? Vädret kan lixom inte riktigt ta och bestämma sej!? Rätt som solen skiner så kommer det en skur, typ!!!

Nåja... Så var det ju i Göteborg och på Liseberg i tisdags också! :-)



Vid 17.30-tiden si så där kom regnet och skrämde iväg en hel del Lisebergs-besökare. Jag och maken stod under tak vid radiobilarna i en halvtimme då, och väntade på att dottern och hennes kompis skulle bli klara: "Vi ska bara åka Flume Ride två gånger till, sen kan vi köra hem". :-)



Hoppas att den gule inte blev våt - men det såg faktiskt ut som att de gick hem innan regnet kom...

Förresten... Vilken sabla otur att vinna ett sånt där bautastort gosedjur det första man gör när man kommer till en nöjespark, och sen ha det åbäket att släpa på resten av dagen!?! ;-D

Nu har jag förresten bestämt mej! Det blir ett höst-tecken:



Även det från Liseberg... :-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Monkan

Ähum, och vad ÄR det för sorts djur då???



Jag och en kollega jobbade över lite och väntade ut regnet innan vi tyckte det passade att gå hem, Hmmm, eller om det var regnet om väntade ut oss… när vi klev ut från kontoret så var det igång igen, suck.



Nej, inte ett höstlöv redan! Klart höst är mysigt men men men, det hinner väl vara höst ändå, om den skulle börja sådär om en månad t.ex.



I min blogg finns en grej till dig och Andarna och småkrypen…

2008-08-22 @ 00:21:08
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Malin B

Ja, tänk vilken otur att vinna!

Fniss!

Sådana bekymmer har aldrig jag... ;)

2008-08-22 @ 08:59:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback